I. REKLAMACJE
1. Każdemu Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w przypadku niewłaściwej realizacji umowy przez Sprzedawcę, w szczególności w przypadku ujawnienia się wad Produktu.
2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: marketing@centrumkomina.pl bądź listownie na adres siedziby Sprzedawcy.
3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni licząc od dnia jej otrzymania.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu podanego w ust. 3 maksymalnie do 21 dni w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotyka przeszkody z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. O wydłużeniu takim Klient zostanie poinformowany, z podaniem przyczyny wydłużenia oraz podaniem nowego terminu rozpatrzenia reklamacji.
5. W przypadku gdy do właściwego rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest zbadanie Produktu Klient zobowiązany jest do przesłania Produktu Sprzedawcy, za zwrotem udokumentowanych kosztów.
II. GWARANCJA
1. Produkty oferowane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzielaną przez producenta.
2. Niezależnie od gwarancji udzielanej przez producenta, Sprzedawca udziela gwarancji na wybrane Produkty znajdujące się w jego ofercie, za zasadach wyrażonych w dokumencie gwarancji przekazywanym Klientowi wraz z zamówionym Produktem.
3. Warunki gwarancji:
gwarancja 24 miesiące na wszystkie produkty Sprzedawcy,
gwarancja 25 lat na blaty kuchenne wykonane ze spieków kwarcowych marki Laminam pod warunkiem rejestracji w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od daty montażu.
III. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2020 r. poz. 287 t.j.), może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego w formie pisemnej.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
4. W przypadku dostarczenia Towaru partiami, osobno lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
5. W przypadku dostarczenia regularnego dostarczania Towaru przez czas oznaczony, bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy, partii lub części.
6. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.
7. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie przez Klienta ze wzoru formularza odstąpienia, nie jest obowiązkowe.
8. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności.
9. Klient powinien odesłać lub przekazać Sprzedawcy Towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
10. W razie rozwiązania bądź odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany zwrócić Sprzedającemu towar w stanie niepogorszonym oraz nienoszącym śladów jakiegokolwiek użycia. Jeżeli po dostarczeniu towaru do siedziby Sprzedawcy zostanie stwierdzone, że towar znajduje się w stanie pogorszonym lub też nosi ślady jakiegokolwiek użycia, Sprzedawca będzie uprawniony do obciążenia Klienta wynikłymi z tego kosztami usunięcia szkód lub obniżenia wartości zwróconego towaru.